Pirkkalan Pursiseuran Vuosikokous

Hei!

Pirkkalan Pursiseuran sääntömääräinen vuosikokous pidetään Turrin sataman Poijussa to 22.2 klo 18:30.

Kokouksesssa käsitellään vuosikertomus, toiminnantarkastajan antama lausunto, tilinpäätöksen vahvistaminen, sekä vastuuvapauden myöntäminen edellisen kauden hallitukselle.

Tervetuloa

Turrin satamasta veneilyelämyksiä kaikille

Pumppurakennuksen luokse on sijoitettu 2kpl turvallisia, uppoamattomia Suvi-soutuveneitä. Paikka on valittu helposti valvottavaksi. Veneet tulevat jäsenten ja kaikkien kuntalaisten yhteiskäyttöön. Veneitä voi vuokrata kesällä 2023 sataman kioskista. Voit vaikka ihailla Pirkkalaa järveltä päin tai viedä mielitiettysi retkelle Viikinsaareen.

4 weeks ago

Ens kuun jälkeen on jo veneitä järvessä ⚓️ ... See MoreSee Less

3 months ago

Pirkkalan Pursiseura